Wednesday, January 7, 2015

...مـــا فى القــلب...

تعقد الجلسات
وتقال الكلمات
وتتناثر الوعـود
وتنــــــهال العهود
وتتصـــــــــافح الأيدى
وتُقبل الوجـــــــــــنات
ويبقى مافى القلب كمـا هـو
لا يتغير ولا يتبدل
أيه الحل بقى؟
الله أعلم

12 comments:

موجة said...

للأسف ، ليت ما نظره مثل ما نكنه في الصدور ، وليت المصافحة والعناق تنسينا ماقد كان

norahaty mo said...

موجة
اللهم أعلم
بما فى أنفسنا
وما فى قلوبنا

norahaty mo said...

موجة
نسيت معلش
اول تعليق :)

مدونة الفرسان said...

ضعف الإيمان فى قلوبنا جعلنا نظهر غير ما نبطن
ودى مشكلة كبيرة ووضع سئ
تقبلى تحياتى

P A S H A said...

:)

norahaty mo said...

مدونة الفرسان
لسنا جميعاً أقوياء

norahaty mo said...

P A S H A
☺ ☺ ☺

norahaty mo said...

الحمد لله
رب العالمين

زهــــراء said...

ليتنا نرى ما في القلوب

norahaty mo said...

زهووورة
بالعكس يازهرة
من رحمة الله علينا
الأ نعرف ما يكون بالقلوب
لو كان صالحا لنا معرفته
لختارهـ الله لنا دعنينا
نعامل الناس بما
يظهرون لنا
مع الإحتياط
منهم بالطبع :)

norahaty mo said...

والمثل بيقول
حرص ولا تخووونش :)

norahaty mo said...

وأدينى أفتكرت مثل اهوه
شكرا يازهـــــراء

Post a Comment

قول ولا تجرحـش