Wednesday, October 15, 2014

السلام عليكم ورحمة الله:أنا أتهكــرررررت يا رجالة !!


حسابى  الأصلى
على الفيس بوك
اللى هو بأسم
norahaty mo
أتجنن عليا
من يومين تقريباً
وما بقاش راضى يفتح
وعلى قولة
دا مش اسم حقيقى
وسياسة
الفيس بوك الجديدة بتقول
لازمن ولابدن
يكون اسمك واضح
زى جون او سميث مثلا
المهم بطلت لهم حجتهم
وقلتلهم أسمى نور




واشتغل
على كده
يوم ونص
النهاردة بقى
فؤؤؤؤؤؤؤؤؤجت
آل أيه
عاوز صورة
واخدين بالكم
صورة
من البطاقة الشخصية
نعم!!أيه بتقول؟؟
أيوة عاوزين صورة
مــــــــــــــن
  ID
 المهم أنا طلعت
ووووووواعية
وما رديتش اديهم
صورة طبعا منها
ودخلت بحساب بنت اختى
المهجور اللى أنا اساسا
عاملاه لها وما استعملتهوش هى  ابداً
الخلاصة
ايوة أنا عارفة فيه ناس بيقولوا بطلى لت وعجن وقولى وانجزى

حسابى على الفيس بوك
أصبح
ansana123
 



ودى الصورة الحالية

2 comments:

Mahmoud Bahgat said...

طب أنا عندى حساب بإسم Gray Rose
ابتدى أقلق عليه و لا إيه؟
طب ما نزلتيش صورة اى حد من عالنت و حطيتيها ليه عشان تشوفى اخرتهم
خوفى يطلعوا مخابرات و يجولك :)

Unknown said...

محمود بهجت
قوووم أطمن على حسابك :p

Post a Comment

قول ولا تجرحـش